Creëer meer waarde met en voor je klanten

Werk je hard voor je klanten, maar heb je het gevoel dat bepaalde of enkele klanten je veel energie kosten? Dat ze niet met jou mee bewegen? Dat je klant je niet begrijpt? Dat je geen erkenning krijgt voor je inzet en hulpvaardigheid? Dat een klant je teveel energie kost?

 

Ergernis beperkt je 

Als er in de relatie met je klant veel ergernis een rol speelt, dan heeft dat impact op jouw manier van handelen. Je kunt niet jezelf zijn en bent niet vrij. Als weerstand de overhand heeft, handel je negatief en verklein je jouw mogelijkheden en kansen. Door voorbij de weerstand te kijken kun je de klant op een andere manier ervaren en kun je ontdekken wat jij de klant kunt geven. Ze herstellen we de disbalans tussen geven en nemen. We maken energie vrij, zodat je positief gaat handelen en weer kansen en mogelijkheden ziet voor al je klanten.

Creëer moeiteloze en gelijkwaardige relaties

In deze workshop leer je je ergernis te transformeren tot je grootste gave. We gaan kijken naar wat er achter die weerstand zit. Wat maakt dat je vastloopt bij die klant(en)? We onderzoeken de disbalans tussen geven en nemen en maken energie vrij, zodat je positief gaat handelen en weer kansen en mogelijkheden ziet voor al je klanten. De relatie met je klanten wordt gelijkwaardig, zodat je beter gaat samenwerken en meer waarde creëert voor en met je klant(en). Dat is win-win.

Voor wie

Voor ondernemers die een gelijkwaardige relatie met hun klanten willen, zodat ze meer waarde kunnen creëren met elkaar

Resultaten

  • Je bent bewust wat je weerstand is in een bepaalde situatie
  • Je bent bewust dat er achter je weerstand je talent schuilt
  • Je voelt je vrijer, er is energie vrijgekomen die zorgt dat je beter ten dienste kan gaan staan en beter kunt verwoorden
  • Je houding/verbinding met jezelf is verbetert. Je hebt meer compassie voor jezelf en weet van daaruit te handelen.
  • Je bent je bewuster van jezelf en weet van daaruit te handelen.
  • Je weet hoe je gelijkwaardig kunt samenwerken met klanten en hoe je win win situaties creëert

Praktisch

  • Duur: 1 dag
  • Waar: Oosterbeek
  • Wanneer: bij voldoende inschrijvingen maken we gezamenlijk een afspraak
  • Inloop: 9.30 uur. Start 10.00 tot 17.00 uur
  • Inclusief lunch en drinken
  • Prijs: 99,- euro excl. btw

Heb je interesse of vragen, mail naar mirjam@burosprint.nl of bel 06 48 42 02 00.

Door wie

Deze workshop is een samenwerking met Brainmirror en Buro Sprint. Eric van den Berg (1959) is een ervaren coach en trainer. In zijn werk combineert hij modern wetenschappelijke (neuroscience) inzichten met oude meditatietechnieken. Eric is opgeleid tot begripscode coach en kan mensen en organisaties helpen om te komen tot een betere communicatie en samenwerking. Mirjam zorgt voor de verbeelding en de vertaalslag naar concrete actiepunten.